Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2018 18:59 - :)
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4579 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Годината за мен започна доста добре.. Особено днес се чувствам много щастлива.. 
Много е хубаво, когато нещата започнат да се подреждат... Неща, за които само си се надявал, започнат да се случват... уж случайно.. а може би няма нищо случайно... И наистина, колко малко му трябва на човек да е щастлив... 
Да правиш добро, да се надяваш на добро, да получаваш добро... добри възможности, добро отношение, добри приятели... 
Вярвам, че и аз заслужавам добро.. по-добър живот, по-добри отношения, по-добра любов... С годините мисля, че се промених.. старая се да не допускам стари грешки, да съм по-търпелива, по-добра, да подхождам с разбиране.. 
Мисля да променя много други неща... Мисля да започна да живея, а не просто да съществувам.. Да се усмихвам повече, да бъда щастлива! Да бъда себе си! Да бъда по-общителна! Да се забавлявам повече! Да рискувам повече! Да обичам повече! Да вярвам повече в доброто.. да вярвам в хората... 
Тези дни се уверих, че това, което дадеш/ подариш от сърце, то наистина се връща при теб.. макар и под друга форма, а дори още по-добра, от това което си дал... 
В последните години се превърнах в егоист, който все иска нещо, все всичко да е за мен, все аз да получа.. но вече осъзнавам, че това не е хубаво.. Няма нищо по-хубаво от това, човек да бъде добър.. въпреки всичко и всичко... чудесно е да си добър човек, да се отнасяш с добро към всяко едно живо същество... било то животно или човек... да нахраниш гладно животно, да нахраниш беден човек, да подариш на някой вещ, на която ще се зарадва или просто да кажеш на някой добра дума.. толкова лесно, а толкова зареждащо... а добрите думи остават и се помнят години... 
А днес съм щастлива, защото бях добра.. и защото доброто ми се оцени... и може би с моето добро дадох добър пример... ако не на други то поне на мен..  и мисля да продължа с доброто... за да може и годината и живота ми да е добър! 
Скоро не съм била толкова щастлива... стоя и се усмихвам... Колко лесно било човек да е щастлив...  



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - ти...добра!!!!!!!
08.01.2018 19:11
хахахаха, делло!!!
недей, ма лельо
ще се задавя..
цитирай
2. mikolaj - Доброто винаги се връща, дори от ...
01.02.2018 18:55
Доброто винаги се връща, дори от друг човек.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534608
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!