Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2018 16:39 - Пияница
Автор: litatru Категория: Поезия   
Прочетен: 2624 Коментари: 7 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пияница
Автор – Величка Николова – Литатру

Върви "обичана жена,
понесена вовек в сърцето".
Иди при другия! О, да!
На мен ми е добре с винцето.

image



Тагове:   пияница,


Гласувай:
12


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. stih - Успяла си...
16.07.2018 22:39
....през погледа на пияницата, Вили!
Кратък и смислен текст!
цитирай
2. litatru - 1. stih - Успяла си...
17.07.2018 09:01
stih написа:
....през погледа на пияницата, Вили!
Кратък и смислен текст!

***
Така е. Една от специалностите ми е Неврология и психиатрия. Изучавала съм и пияниците, и техния Delirium tremens, и цирозата, и т.н. Хич не е смешно.
Но не затова в нашето родословно дърво не лизваме алкохол. Просто сме силни характери и не обичаме да сме със замъглено съзнание и някой да оказва диктат върху постъпките ни, дори този някой да е алкохол. (Който ми вярва - не греши, а който не вярва - ха, да си му е наздраве и да си казва: "... Здравей, чашка, ний пак сме сами... ", т. е.: Да не очаква от мен компания с чашка алкохол в ръка. Аз пия с удоволствие билков чай и кафе!
Стихче, благодаря ти, че прочете и коментира, драга!
Хубав ден!
Литатру
цитирай
3. vesever - Тъжно...
17.07.2018 12:00
Тъжно...


цитирай
4. vesever - П. П. Аз също имам наблюдения, но не ...
17.07.2018 12:05
П. П. Аз също имам наблюдения, но не професионално като теб.
Мога да кажа, че това е слабост, която изключително много вреди на хората, защото човек не е себе си, когато пие. Сякаш отваря врата за зли духове, които го владеят.
Аз също съм за самоконтрола и не бих допуснала нещо извън мен да ме владее. Затова и не разбирам хората, които пият и пушат, казват, че било неустоимо желание и нужда, свикване на организма с тези вещества.
За мен е безумие.
Може би опитват да избягат от проблемите по този начин, ала това не решава проблемите, а ги подсилва, защото пияните хора правят поразии, понякога много сериозни и дори фатални.
Да пази Бог!
Поздрави, литатру!
цитирай
5. born - Здравейте, мили момичета !
25.07.2018 23:35
Мисля, че донякъде грешите в оценките си за въздействието на алкохола, но до голяма степен сте прави. Аз съм на мнение, че умерената употреба на алкохол е едно положително явление в живота. Като казвам умерено имам предвид чаша бира или добро вино или малка чашка добър концентрат/особено квалитетни конячета/ в приятна компания и обстановка !
Останалото е от лукаваго !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: litatru
Категория: Поезия
Прочетен: 398769
Постинги: 258
Коментари: 1205
Гласове: 7200
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031