Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2013 11:44 - „Ходи ми се на море!” или какво не могат да разберат протестиращите
Автор: svetev Категория: Политика   
Прочетен: 3481 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 02.07.2013 13:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Подавайте оставка, бе!
Ходи ми се на море!

Цитатът е от един особено „интелигентен” младеж сред групичка от 20-30 протестанти "на кафе" пред МС, който охотно даваше интервю по Канал 3. Няма да коментирам брилянтния стих и вълшебната съседна рима в стил „Зайченцето бяло”. По-скоро ще се опитам да разясня на господина и такива като него (макар и прогресивно намаляващи на улицата) колко различно мислят обикновените хора.

Ами аз не мога да ида на море повече от 10 години, млади господине! Просто средствата на мен и семейството ми не стигат с мизерната учителска заплата. Такива като мен, 90% от населението на България, ходят през лятото по вилите и на село, копаят, берат, плевят, за да вземат малко продукти на връщане и да облекчат бремето на бедността. Или пък образован и квалифициран специалист като пишещия тук се подвизава като охранител през учителската си отпуска отново с цел закърпване на семейния бюджет.
Затова откровения като Вашето ми изглеждат абсолютно чужди и непонятни.

На мен, както и на споменатите над 90% от населението НЕ ни е безразлично намалението на цената на тока. То е малко и недостатъчно, но важна е тенденцията! За първи път от 24 години преход тази цена не се увеличава, а намалява. Дано да е все така, нищо, че го прави мнозинството от комунисти и турци (вярвайте ми, като патриот, който от 8 години вика „Долу ДПС!” никак не ги любя!), а не го направиха псевдодемократите „гербери”-мутрополицаи и „сините” - платени соросисти .

Като човек и българин адмирирам и увеличаването на възнагражденията за майчинство през втората година. Да, 70 лв. на месец са нищо за затлъстял, мазен реститут, който прибира 1500-2000 лв. от наеми. Но за обикновените хора като мен и моите познати, които са поели риска да имат малки деца, са все пак някаква помощ. Идиотщина, при това просташка, а не интелигентна, е и твърдението, че от тези пари се облагодетелствало предимно циганското и турско малцинство. Слава богу, все още повече от половината бебета в тази страна са на български семейства, нищо, че тенденцията в демографската картина е ясна и тревожна. 

Майка ми още е принудена да работи на 70 (да е жива и здрава!) и може да си поеме разходите за храна, сметки и лекарства. Но именно заради нея и такива като нея се радвам, че най-сетне бе въведено „швейцарското правило” за осъвременяване на пенсиите. Официалната, призната от държавата инфлация е изкуствено занижена – факт! Едва ли 3-4% увеличение съществено ще облекчат трудните им старини. Но отново важен е принципът, а не размерът.

Да не забравя и нещо по-лично и същевременно професионално. Подкрепям и допълненията в НК, които предвиждат завишени наказания за посегателство над лекари и учители. Поправката за учителите като мен я предложи Павел Шопов от недолюбваната от Вас и останалите протестиращи „Атака”. Само дето Вие и останалите по жълтите павета в своя аристократичен, хайлайфен ларж, представа си нямате на какво е подложен един средностатистически даскал, как има дни, в които оцелява, а не преподава в т.нар. училища с преобладаващ или просто присъстващ ромски (цигански) контингент.

Поради всичко това, млади господине, аз и такива като мен няма да дойдат при Вас и да споделят протеста Ви. Поне докато това правителство не се изчерпа докрай, не вземе още необходимите, животоспасяващи мерки за икономиката, енергетиката, социалното оцеляване на обикновените хора. И докато партии като ГЕРБ, сини люспи, Куневци-Пръмовци, РЗС-Яневци, ислямистки образувания на Касим Дал не се разпаднат логично и закономерно в безсилния си гняв извън парламента.

И отново ще гласувам за „Атака”. А вие си заминавайте „на море” и не ни пречете да работим, да учим, да пътуваме из столицата и страната със смешните си и нагли блокади от 20-30 човека като Вас.

 

 




Гласувай:
2


Вълнообразно


1. mt46 - Поздрав!
02.07.2013 12:20
И аз не съм ходил на море от 5 г. - заради геноцидната гербицидна политика...
цитирай
2. svetev - Още едно нещо!
02.07.2013 15:43
От Нова година отпада Дянковия данък върху лихвите от спестявания! Големите корпоративни играчи избегнаха този данък, прехвърлиха депозитите в ценни книжа и постоянни влогове. Останаха да плащат пак обикновените хора, дето като баща ми (лека му пръст!) събираха пари за погребение.
Така че смотаните "гербери" и "сини" да не търсят пак "под вола теле", а да подкрепят нещо разумно. Иначе потвърждават мнението на Сидеров, че са платени викачи.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: svetev
Категория: Спорт
Прочетен: 317211
Постинги: 108
Коментари: 114
Гласове: 148
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031