Постинг
17.02.2018 12:24 -
Генерал Христо Луков - героите не умират
in memoriam
Генерал Христо Луков
(06.01.1888 г. - 13.02.1943 г.)
Герой от балканската и първата световна войни; спасител на Кюстендил от сръбска окупация и анексия. Убит от терористите Виолета Якова и Иван Буруджиев - членове на комунистическата партия в България.
Генерал Христо Луков
(06.01.1888 г. - 13.02.1943 г.)
Герой от балканската и първата световна войни; спасител на Кюстендил от сръбска окупация и анексия. Убит от терористите Виолета Якова и Иван Буруджиев - членове на комунистическата партия в България.
Толкова много безсмислена злоба
На час по лъжичка, за да няма пресищане....
ОТНОСНО ГЛАГОЛИЦАТА И КИРИЛИЦАТА
На час по лъжичка, за да няма пресищане....
ОТНОСНО ГЛАГОЛИЦАТА И КИРИЛИЦАТА
ИСТИНА Е !
цитирайБез съмнение ген. Луков не е демократ, още по-малко либерал, той е военновременен консерватор.
Като консерватор ген. Луков е преди всичко националист - но български националист, а не руски като днешните лукови глави.
Ген. Луков е проевропеец - той е за обединена България в обединена Европа.
Днешните лукови глави са против обединена Европа - те искат в Евразия.
Ген. Луков е антикомунист.
Днешните лукови глави са създадени и ръководени от нацифицирани комунисти.
Ген. Луков не е антисемит - днешните лукови глави са антисемити по руски образец.
И накрая ген. Луков не е русофил, като днешните лукови глави, защото е българофил.
И най-накрая - ген. Луков не е фашист, просто защото не е италианец.
цитирайКато консерватор ген. Луков е преди всичко националист - но български националист, а не руски като днешните лукови глави.
Ген. Луков е проевропеец - той е за обединена България в обединена Европа.
Днешните лукови глави са против обединена Европа - те искат в Евразия.
Ген. Луков е антикомунист.
Днешните лукови глави са създадени и ръководени от нацифицирани комунисти.
Ген. Луков не е антисемит - днешните лукови глави са антисемити по руски образец.
И накрая ген. Луков не е русофил, като днешните лукови глави, защото е българофил.
И най-накрая - ген. Луков не е фашист, просто защото не е италианец.
germantiger написа:
ИСТИНА Е !
Да, така е. Благодаря.
haralanov, не виждам нищо осъдително в това някой да не е либерал или демократ. То и аз ако става дума нито съм демократ, нито либерал.
Според мен генералът може да бъде характеризиран по един начин: Българин, войн и герой. Това е напълно достатъчно, останалото е от лукавия.
Аз лично презирам тази хомосексуална ляво-педерастка либерална гмеж от продажници, които надигат вой срещу този достоен човек.
цитирайСпоред мен генералът може да бъде характеризиран по един начин: Българин, войн и герой. Това е напълно достатъчно, останалото е от лукавия.
Аз лично презирам тази хомосексуална ляво-педерастка либерална гмеж от продажници, които надигат вой срещу този достоен човек.
5.
yoan2015 -
Четох, че една от причините за ат...
17.02.2018 22:54
17.02.2018 22:54
Четох, че една от причините за атентата над генерала е била възможността да оглави български военни части на източния фронт, предполагам, че сигурно не е истина. Но от друга страна има логика, червените престъпници са действали в интерес на СССР.
цитирай
6.
анонимен -
Според блоговите комуноиди и пу...
18.02.2018 09:24
18.02.2018 09:24
Според блоговите комуноиди и путиноиди Луков е фашист.
Един от тях, тачков, даже с Уикипедия го доказваше.
Но Луков е един велик българин!!!!
цитирайЕдин от тях, тачков, даже с Уикипедия го доказваше.
Но Луков е един велик българин!!!!
yoan2015 написа:
Четох, че една от причините за атентата над генерала е била възможността да оглави български военни части на източния фронт, предполагам, че сигурно не е истина. Но от друга страна има логика, червените престъпници са действали в интерес на СССР.
Здравей, Йоане. досега не съм срещал убедителни доказателства за това прословуто и легендарно искане на Хитлер ние да пратим войски на източния фронт. Например Стефан Груев нищо не споменава в книгата си "Корона от тръни" за такова искане. Няма и логика германците да отправят такова искане по простата причина, че буквално биха се оголили Балканите и англо-американците при един десант в Беломорието биха се оказали за нула време на унгарската граница, а това е вече сърцето на централна Европа. Да не говорим, че през 1943 г. германците изтеглят съюзните войски, та какъв ще е смисълът да изтеглят словаци, хървати, унгарци и т.н., пък да искат да пращат българи? Убийството е извършено по някаква друга причина и тя е: продължаване на вътрешната подривна, терористична дейност.
blackocean написа:
Според блоговите комуноиди и путиноиди Луков е фашист.
Един от тях, тачков, даже с Уикипедия го доказваше.
Но Луков е един велик българин!!!!
Един от тях, тачков, даже с Уикипедия го доказваше.
Но Луков е един велик българин!!!!
Да, разбира се, че е такова разбирането им, но не знам дали би могло да бъде и друго. Тачков е ясен. Уикипедия трудно може да бъде използвана за някаква обосновка извън някаква статистика или фактология за по неутрални и неидеологизирани въпроси. Генералът, фашист или не /според мен също не е бил фашист/ е преди всичко Българин, който е воювал за България и за обединението на всички Българи в една държава: това е възрожденски идеал и цел за много поколения Българи. Той защитава Кюстендил и го спасява и затова заслужава почит и уважение. Тези, които го плюят вършат нещо напълно недостойно.
Погледни архивите по делото на Заимов. Той казва на "Боевой" че царят му предлага да се върне в армията и какво мисли да оглави евентуално подобен корпус. След време информира, че България няма да участва с войска на Източния фронт Тези му думи са сред основните мотиви за смъртната присъда. Фактически убийството на Луков е удобно и за двора, защото същият е имал сериозни позиции сред военните и германците и като нищо е могъл да оглави по познатия начин за тези години в България кабинет със произтичащите от това последствия. Знае се за настоятелността му за български подразделения на Източния фронт.
Дали е фашист? Не знам, но легионерите му маршируват по подобие на немските паравоенни формирования, с хитлеристки поздрав и подобни атрибути. Извършват погроми над еврейски магазини, кантори, канцеларии, лекарски кабинети и насилие над евреи не носещи звезди.
Колкото до герой от войната. Безспорно е бил офицер с характер и макар това с четирите оръдия в голяма част да е легенда е бил безспорно храбър човек. Но такива са и много други герои от войната-Гео Милев, споменахме Заимов, но ти едва ли тъгуваш за тях? Едва ли би тъгувал и за дядо ми който оцелява/помилван е заради кръста при Дуранколак/, но е със смъртна присъда.
Проблемът е в това у нас, че всеки си тачи герои , които му отърват. Ето напоследък често се споменава генерал Колев, но то е главно заради сраженията му с руснаците където той има безспорен успех-днес едва ли има човек който да не знае за него . Същевременно много малко хора знаят имената на офицерите направили за смях англичаните в същата война и на практика оставили безработен " Чърчил"
Ние се вайкаме за няколкото гюлета пуснали ни руснаците на морето през ПСВ, но гузно мълчим/и слагаме цветя пред паметника на Козяк/ че без никакъв военен смисъл бе срината София и избити хиляди и още повече осакатени. То впрочем е главно мъст на дебелия англичанин за уволнението си.
Мен и теб ни делят нарочно, та Борисов и Нинова да ни "клатят" безпроблемно
цитирайДали е фашист? Не знам, но легионерите му маршируват по подобие на немските паравоенни формирования, с хитлеристки поздрав и подобни атрибути. Извършват погроми над еврейски магазини, кантори, канцеларии, лекарски кабинети и насилие над евреи не носещи звезди.
Колкото до герой от войната. Безспорно е бил офицер с характер и макар това с четирите оръдия в голяма част да е легенда е бил безспорно храбър човек. Но такива са и много други герои от войната-Гео Милев, споменахме Заимов, но ти едва ли тъгуваш за тях? Едва ли би тъгувал и за дядо ми който оцелява/помилван е заради кръста при Дуранколак/, но е със смъртна присъда.
Проблемът е в това у нас, че всеки си тачи герои , които му отърват. Ето напоследък често се споменава генерал Колев, но то е главно заради сраженията му с руснаците където той има безспорен успех-днес едва ли има човек който да не знае за него . Същевременно много малко хора знаят имената на офицерите направили за смях англичаните в същата война и на практика оставили безработен " Чърчил"
Ние се вайкаме за няколкото гюлета пуснали ни руснаците на морето през ПСВ, но гузно мълчим/и слагаме цветя пред паметника на Козяк/ че без никакъв военен смисъл бе срината София и избити хиляди и още повече осакатени. То впрочем е главно мъст на дебелия англичанин за уволнението си.
Мен и теб ни делят нарочно, та Борисов и Нинова да ни "клатят" безпроблемно
Здравей Венци, първо да изясня нещо, което май досега не е ставало ясно. Първо, аз безкрайно уважавам армията и съответно военните и особено онези, които в нашето недалечно минало са воювали за България и под български знамена. Клетвата пред родината е свята. Аз също съм служил във войската и съм полагал такава клетва и съм готов винаги да я изпълня, ако се наложи, независимо срещу кого. Имам един прадядо загинал при щурмът на Одрин и един друг - раняван ПЕТ пъти от сърбите /останал е инвалид/, при овладяването на Скопие. Така че от мен не очаквай да чуеш хула, срещу когото и да било, щом е изпълнявал войнския си и отечествен дълг. Независимо, дали това е твой дядо, баща или някой друг. Обаче, ако някои от тези, които иначе са служели добросъвестно, храбро и себеотрицателно на България по фронтовете в един момент са се поставили в служба на чужда държава или са хванали оръжието и вършат на практика престъпления срещу държавата и нейни граждани - това вече е нещо съвсем друго.
Второ, аз не съм никак почитател на СБНЛ, организацията, на която Луков е бил ръководител. Не че съм против патриотичния характер на тази организация, а защото има левичарски характер, пък моите разбирания са твърде надясно, отвъд дори фашизма и национал-социализма. Смея да твърдя, че познавам добре "Легиона", тъй като познавах един стар легионер, който дори наскоро почина на преклонна възраст: бургазлия е, дори издаваше вестник "Легионер". Даже, като се замисля, по скоро ти би бил на доста сходни, ако не и идентични позции с него. Дори той е разказвал, защо и как е станал "легионер". Първо отишъл при комунистите, но интернационализмът им го отблъснал, иначе с всичко друго бил на едно мнение. После, в "легиона" намерил идеалната за него идеология - патриотизъм, в съчетание с идеята за "социална държава" и индиферентност към религията / бай Иван Григоров си беше атеист и твърдеше, че не малко от легионерите - също/. Между другото е вярно, че СБНЛ са създадени по модел на хитлеровата СА, но има и
цитирайВторо, аз не съм никак почитател на СБНЛ, организацията, на която Луков е бил ръководител. Не че съм против патриотичния характер на тази организация, а защото има левичарски характер, пък моите разбирания са твърде надясно, отвъд дори фашизма и национал-социализма. Смея да твърдя, че познавам добре "Легиона", тъй като познавах един стар легионер, който дори наскоро почина на преклонна възраст: бургазлия е, дори издаваше вестник "Легионер". Даже, като се замисля, по скоро ти би бил на доста сходни, ако не и идентични позции с него. Дори той е разказвал, защо и как е станал "легионер". Първо отишъл при комунистите, но интернационализмът им го отблъснал, иначе с всичко друго бил на едно мнение. После, в "легиона" намерил идеалната за него идеология - патриотизъм, в съчетание с идеята за "социална държава" и индиферентност към религията / бай Иван Григоров си беше атеист и твърдеше, че не малко от легионерите - също/. Между другото е вярно, че СБНЛ са създадени по модел на хитлеровата СА, но има и
сериозни различия, поради което смятам, че никак не правилно да бъдат определяни като фашисти или пък нацисти. Има и нещо друго: "Легионът" е имал прорепубликански уклони всред не малко от членовете си и затова тази организация не е била никак долюбвана от двореца и тогавашния управляващ елит. Професор Богдан Филов ги е наричал "белите комунисти". От друга страна, въпреки връзките на Луков с германците, Хитлер е залагал на царя и е държал на него и правителството; никак не е бил склонен да подкрепя легионерски преврати. Самият хитлер, знаеш, нарежда убийството на Рьом в Германия и разпуска СА, по идеологически съображения, а доколкото СБНЛ наподобява в някои аспекти СА, то също не име имал доверие. Явно по същата прчина Хитлер не подкрепя и "легиона" в Романия /там също е имало подобна на СБНЛ организация/ и водачът й дори е разстрелян, без германците и Хитлер да си мръднат пръста в тяхна защита.
Прав си впрочем и за вандалските актове, следващи манифестацията на тукашен антисемитизъм /колкото и абсурдно да е това определение/ от страна на легионерите. Така е, имало е такива прояви, разказвали са ми много за такива неща свидетели от първа ръка. Личното ми отношение към това: ами, не мога да съм съгласен в никакъв случай с прояви на вандализъм и унищожение на имущество и произволно насилие срещу, когото и да било. Ако някой евреин е забъркан в престъпления - има си законов ред, това е. Иначе за мен "атисемитизма" е нещо, което е смехотворно. Просто защото няма такова нещо като "еврейска раса". Виж, въпросът с юдаизма е нещо сериозно, но той има други измерения. И като цяло намирам идеята, че ако решим въпросът с евреите, ще решим въпросът със злото, за тъпа. Злото е нещо метафизично и отвъд, който и да народ, племе и т.н. Сега, от друга страна е и факт, че в не малко свинщини има забъркани доста еврей. Но както казах - не те са ексклузивните носители на злото въобще.
цитирайПрав си впрочем и за вандалските актове, следващи манифестацията на тукашен антисемитизъм /колкото и абсурдно да е това определение/ от страна на легионерите. Така е, имало е такива прояви, разказвали са ми много за такива неща свидетели от първа ръка. Личното ми отношение към това: ами, не мога да съм съгласен в никакъв случай с прояви на вандализъм и унищожение на имущество и произволно насилие срещу, когото и да било. Ако някой евреин е забъркан в престъпления - има си законов ред, това е. Иначе за мен "атисемитизма" е нещо, което е смехотворно. Просто защото няма такова нещо като "еврейска раса". Виж, въпросът с юдаизма е нещо сериозно, но той има други измерения. И като цяло намирам идеята, че ако решим въпросът с евреите, ще решим въпросът със злото, за тъпа. Злото е нещо метафизично и отвъд, който и да народ, племе и т.н. Сега, от друга страна е и факт, че в не малко свинщини има забъркани доста еврей. Но както казах - не те са ексклузивните носители на злото въобще.
За цветята пред паметника на ул. "Козяк" имам същото отношение като към цветята пред паметника на съветската армия - недопустимо е. Ето защо съм убеден, че такъв паметник няма място нито в София, нито в България. В тази връзка намирам за не по-малко гнусно и долно да има спирка "Томсън".
За нинова и борисов не искам да говоря, защото... Абе, трябва да има хигиена. Смятам, че за 28 години вече е ясно какво представлява този политически "елит". Трябва съвсем сериозно да се помисли за България и да се изработи сериозна национална доктрина; конституция, нов изборен кодекс, здравна и образователна концепция, закони. А досегашните клептократи е време не просто да си ходят, но и да минат за доста дълго през софийския централен затвор.
цитирайЗа нинова и борисов не искам да говоря, защото... Абе, трябва да има хигиена. Смятам, че за 28 години вече е ясно какво представлява този политически "елит". Трябва съвсем сериозно да се помисли за България и да се изработи сериозна национална доктрина; конституция, нов изборен кодекс, здравна и образователна концепция, закони. А досегашните клептократи е време не просто да си ходят, но и да минат за доста дълго през софийския централен затвор.
13.
vencivaleri1951 -
Този цитат може да счетем също за поставяне в услугите на чужда държава
19.02.2018 00:55
19.02.2018 00:55
22 юни 1942 г. Телеграма по повод годишнината от нахлуването на Хитлер в Русия:
"По случай историческата дата 22 юни, когато започна борбата за спасението на Европа от болшевишката опасност, и по случай блестящите успехи на вашата армия на Източния фронт, Ви поздравявам от името на Съюза на националните легиони на България и лично от свое име, и желая по-нататъшни успехи на Третия райх. Ние ви уверяваме, че в борбата винаги можете да разчитате на българските легиони, които са верен последовател на националсоциалистическото движение. Да живее Германия, германският народ и неговият фюрер Адолф Хитлер!
Водач на националните легиони на България генерал Христо Луков."
но не в това е въпросът. Понякога предателски на пръв поглед действия по късно се оказват спасителни за страната осъдила предателя. Хипотетично да си представим, че Заимов беше се съгласил да поеме корпус на Изток/а е поканен , като герой с тежест във военните среди и обичан от хората/ и доколкото българите сме смели и добри войници бяхме "образували нерви, а и сълзи" на руснаците и бяхме си спечелили враг/като англичаните заради ПСВ/ каква щеше да бъде съдбата ни на Парижката конференция. Гърция официално иска 10000кв км2/ Родопите/ и искането и е подкрепено от Англичани и французи. Ами руснаците ако бяха останали безмълвни, какво правехме. Тоест не можеш да приемеш нещата единствено от формалната страна Тук става въпрос за светоглед и сполучлива или несполучлива прогноза. Не бих окачествил Луков като предател на българските интереси предлагайки легионите си/а там са хиляди/ на страната на Райха, както и не приемам , че Заимов е бил предател защото е пречил/и попречил/ желанията на луков да станат реалност Целта на Луков е била да се поправият историческите грешки за България направени на Берлинския конгрес и Ньойския мерен договор, целта на Заимов е била да не допуснем 2ри Ньой.
Явно е бил в състояние да осуети преврата от 9-ти септември и много е дразнел злодея Сталин,затова е наредил да го убият.
цитирайГенерал Луков не е бил виновен за глупостите,които му се приписват- той е жертва на червената система,понеже е можел да спре съвецката армия на границата и да я направи за посмешище!
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол
1. Блогът на Герман Тайгър, особено добри анализи и коментари за войната в Украйна.
2. Блогът на Калоян(Българска Монархия)
3. Блогът на Единствена
4. Забравеният д-р Ганчо Ценов
5. Българите са стари заселници в македония
6. "Хиляда години от смъртта на Св.Климент ли?"
7. Кроватова България и покръстването на българите
8. Народността на старите македонци
9. Декомунизация
10. Епохални времена
11. Блогът на sparotok
12. Лустрация на агентите на държавна сигурност-петиция
13. Блогът на dimenzed
14. татарски фалшификати
15. Петиция за демонтирането на бургаския "Альоша"
16. Демонтиране на паметника на съветската армия
17. Истината за Украйна
18. АТЛАНТИЧЕСКИ СЪВЕТ НА БЪЛГАРИЯ
19. НАТО
20. Контракоментар с Асен Генов
2. Блогът на Калоян(Българска Монархия)
3. Блогът на Единствена
4. Забравеният д-р Ганчо Ценов
5. Българите са стари заселници в македония
6. "Хиляда години от смъртта на Св.Климент ли?"
7. Кроватова България и покръстването на българите
8. Народността на старите македонци
9. Декомунизация
10. Епохални времена
11. Блогът на sparotok
12. Лустрация на агентите на държавна сигурност-петиция
13. Блогът на dimenzed
14. татарски фалшификати
15. Петиция за демонтирането на бургаския "Альоша"
16. Демонтиране на паметника на съветската армия
17. Истината за Украйна
18. АТЛАНТИЧЕСКИ СЪВЕТ НА БЪЛГАРИЯ
19. НАТО
20. Контракоментар с Асен Генов