Уважаема агенция “София Тур”,
Ползвахме се с Вашите услуги при “минипочивка” на о-в Тасос от 27 до 31 май 2009 г. Извън прекрасната природа и досега с историята... А бе не е за приказка!
С настоящото писмо изразяваме възмущението и недоволството ни от поведението на Вашия персонал по време на екскурзията.
На тръгване автобусът дойде на Руски паметник в 22.58 ч. Вместо да пристигне десетина минути по-рано и пътуващите да се настанят спокойно се получи суетня и естествено часът за тръгване (23.00) бе пресрочен. По време на пътуването климатикът не работи добре (или не е пуснат на необходимата степен?) и става нужда да се отварят прозорците. Как се прави нощен преход с отворени прозорци? Оставям ситуацията на Вашето въображение.
Екскурзоводката, пратена с групата, бе явно некомпетентна. Вместо гръцки език тя знае… английски? На няколко пъти по време на пътуването не посочи важни туристически обекти на острова (например светилището на Посейдон) и повтори няколко заучени фрази, които не могат да скрият явното и незнание на забележителностите по маршрута. Пътниците бяха пуснати в Кавала без никакви указания за посоки и обекти. Като “връх на сладоледа” въпросната екскурзоводка остана в Кавала по лични дела, оставяйки групата сама да завърши маршрута си.
Тук идва ролята на шофьора-дебил. По “шофьорски” той реши, че няма време за минаване през Филипи. Фактът, че дестинацията е включена в договора между фирма и клиент и на своя глава той грубо го нарушава, явно не е за неговия интелектуален капацитет. А обяснението, че няма да се спира на Филипи, защото “там има камъни и змии” наистина е потресаващо със своята тъпота.
“Компетентният” шофьор обърка пътя към пещерата “Алистрати” Едва на 30-40 км. от българската граница той бе подсетен от туристите , че трябва да мине оттам. След разговор по мобифона с екскурзоводката в Кавала верният път все пак е намерен с връщане около 100 км само в едната посока.
Кулуминация на “културното обслужване” бе почивката от 50 минути на безмитен магазин, след която въпросният водач на автобуса възхваляваше качествата на изконсумираните шкембе-чорба и бира. Очевидно закъснението от графика за пристигане се “наваксва” с нерегламентирано дълго прекъсване на пътуването, за задоволяване кулинарните потребности на простака.
Като резултата автобусът вместо около 22 часа пристигна в София в 23.58 ч.. В този час връщането в къщи за която и да е точка на София наистина бе доста трудно.
Уважаеми дами и господа,
Вашата фирма (поне в този случай) е образец на балкански инфантилизъм – неориентирана екскурзоводка, шофьор със самочувствието на директор, но с мозък под първолака, нарушение на договора с клиентите по отношение на дестинациите и графика. За в бъдеще ще се въздържаме да се ползваме със семейството ми от Вашите услуги.
Запазваме си правото да публикуваме писмото си в електронните и печатни медии.
МАЙСКИ ПРАЗНИЦИ В ИСТАНБУЛ, 4 ДНИ, 185.0...
ЕКСКУРЗИЯ ОДРИН - ЛОЗЕНГРАД, 1 ДЕН, 24.0...
Страстите тепърва се разгарят!
Годжи бери - плод с подмладяващо действи...
02.06.2009 10:44
може пък да те обезщетят... а и кой ходи на организирани екскурзии в Гърция?!
Следващия път ще знаеш, че можеш и сам по-добре. За кво са ти екскурзоводи и шофьори?
Хайде успешно съдене на фирмата за неспазване на договора!
Да, писах мнението си във форума на фирмата преди да го публикувам тук. Не съм първия с подобни констатациии и не чакам отговор. "Обезщетението" ми ще бъде други хора да не се лъжат с тия некадърници! А организираната екскурзия никак не е лоша с подходяща фирма.
10.07.2009 19:15
С две думи на мен ми хареса екскурзията - вярно шофьора беше селянин, но другото беше ок - мисля че и на другите им хареса.
08.11.2009 21:54
06.01.2010 11:01
1. Бяхме качени на автобус, мъничък автобус, предназначен по-скоро за междуселски пътувания. Към Банско вече трещеше здраво, в Банко окончателно спря. Въртяха се разни телефони, след 2 часа от Сандански пристигна друг автобус, по-читав и по-голям. Прехвърлихме се и продължихме.
2. Новогодишната вечеря беше в един изключително неприветлив ресторант тип обор и непремерено силна музика, на живо все пак, но ни издуха главите.
3. На връщане, на около час преди българската граница и вторият автобус се повреди - отоплението отказа, което е някак поносимо, но престана да работи и устройството, което почиства изпотяването на предното стъкло. Оттам насетне шофьорът си бършеше с ръка някаква малка площ от него, с размери на амбразура, все пак да вижда нещо, но така или иначе - пристигането в София беше на магия.
4. Слязохме първи по маршрута. Веднага след слизането установихме, че сме си забравили малко багаж в автобуса. Незабавно звъннах на GSM-ма, предоставен ми от туроператора с уверение, че е на екскурзовода. Отвори ми се гласова поща и ме прикани да запиша съобщение...
Е, тези неща нормални ли са за уважаваща себе си фирма?!?
Не мога обаче да не добавя, че екскурзоводът (Жоро) беше изключително компетентен и отговорен.
10.02.2012 01:26
10.02.2012 13:31
Обръщам се към Вас с име, въпреки че сте пожелали да пуснете злостния си коментар под името "анонимен" , с който целите явно да уроните репутацията на Dalavera.bg и да подкрепяте тези, които искат да уронят репутацията на София тур. Да, не проверявам доставчиците на туристически услуги с "елементарен search", защото не съм ЕЛЕМЕНТАРЕН! Доверявам се на моя дългогодишен опит в сфертата на туризма и контактите ми с утвърдени имена и фирми в този бранш. Ако имате проблеми с наивността, моля не я правете публично достояние, защото е заразна. Най-малкото, звучи адски смешно да публикувате тази ГЛУПОСТ, в отговор на коментари отпреди 2 години и повече. Използвайте елементарния search за нещо по-елементарно от проучване на фирми чрез коментари в лични блогове и сайт, в който всеки може да остане анонимен и да пише кофти коментари за конкурентите си ;) ......... Чавдар Георгиев